Loading...
Ezt csináljuk 2018-07-22T11:19:11+00:00

Együtt helyükre tesszük a cégében zajló folyamatokat

Áttekintjük, milyen, a vevőivel, valamint eladásaival kapcsolatos kommunikációs események történnek. Vagy nem történnek. Közösen megnézzük, vannak-e a folyamatnak hibái. Feltérképezzük azt is, cége milyen lehetőségekkel rendelkezik ebben a pillanatban is, amelyet online vevőszerzésre fordíthatunk.

Mert minden cég követ el hibákat, amik kijavíthatóak. És minden vállalkozásnak vannak lehetőségei, amelyek még kiaknázhatóak.

Kialakítjuk a “mag” kommunikációs folyamatot

A minimum kommunikációs láncot és azok eseményeit. Ez ahhoz kell, hogy ügyfeleivel a megfelelő pillanatokban a megfelelő ember, vagy automatizmus lépjen kapcsolatba.

Azt keressük meg, milyen pontokon, kinek, milyen információkat kell adnia – már ma is – ahhoz, hogy gépezete működjön.

Megalkotjuk hatékony üzeneteit

Kialakítjuk sikeres kommunikációs nyelvezetét úgy, hogy figyelembe vesszük mind az Ön, mind vásárlói igényeit. Ez biztosítja, hogy ügyfelei szívesen költsenek Önnél. Akkor vásárolnak szívesen, ha Ön:

  • Feloldozza “bűneik” alól

  • Csökkenti félelmeiket

  • Megkövezi ellenségeiket

  • Megerősíti kételyeikben

  • Bátorítja álmaikat.

A Magától Történő Eladás

Automatikus kommunikációs és értékesítési folyamatokat készítünk, amik segítségével Ön vagy erre kijelölt kollégája könnyedén értékesít.

Ügyelünk arra, hogy leendő vevője mindig azt az automatikus üzenetet kapja Öntől, ami közelebb viszi vásárlásához.

Vásárló-mágnest készítünk

A rendszer elkészültével célzott hirdetési kampányokat készítünk, és látogatókat irányítunk a tölcsérbe. Forgalmat terelünk az értékesítési csatornába.
Ott kapjuk el vevőjét, ahol Önt keresi.

Mérünk, változtatunk

A látogatók akcióinak mérését és analízisét követően – ha szükséges – változtatunk akár a kommunikációs folyamaton, akár az üzeneteken, vagy az automatizmusokon. Mindezt egyetlen célért:

  • hogy Ön kisebb hirdetési kiadások mellett
  • magasabb és tervezhetőbb bevételhez jusson.

Mit csinálnak a netes cégek?

Általában szimplán felépítenek Önnek egy weboldalt. Eközben nem feltétlenül ügyelnek arra, hogy a látogatók tudatállapotát – célzott szövegekkel, képekket, és gondosan tervezett interakcióval – befolyásolják a nagyobb kattintási arányért. Mit “nyer” így Ön?

  • Zavarodottságot látogatóiban, felhasználóiban

  • Magasabb arányú visszafordulást az oldalról

  • Rövidebb idő eltöltését az Ön oldalán

  • Kevesebb kapcsolatfelvételt, kevesebb lehetséges vevőt

  • Kevesebb bevételt Önnek és cégének

Mit kap tőlünk?

Vásárlásra “előkészített” látogatókat, és optimalizált eladási folyamatokat.

Figyelünk arra, hogy felhasználója azt kapja, amit szeretne. Tudatállapotát lépésről-lépésre változtatjuk, hogy végül kész legyen megnyomni azt a gombot, amit kizárólag Önnek tervezünk. De itt nem ér véget a folyamat.

Automatizmusokat fejlesztünk, hogy mentesítsük Önt a folymatos válaszadás, közlés kényszerétől. Ezek során megkérdezzük látogatóit élményeiről, várakozásairól.

Majd az egész folyamatot úgy módosítjuk, hogy az végül a lehető legmagasabb bevételt hozza Önnek és cégének.

  • Stratégia [vásárlói profil, hatékony ajánlat, optimalizált értékesítési folyamatok]
  • Kommunikációs csatorna [mobilbarát weboldal, hatékony landing page-ek, tiszta navigációs folyamat]
  • Kommunikációs automatizmusok [több lépéses emailküldő  folyamatok, felhasználói akciók lekövetése]
  • Látogatók – Forgalom a csatornájában [hirdetési szövegek készítése, kampányok lebonyolítása, tesztelés]

  • Kiszámítható bevétel [tesztelt folyamatok, optimalizált költések és bevételek]

Továbblépne? Több bevételt szeretne?

Eldöntötte, hogy kihozza a maximumot cégéből, és biztos, tervezhető netes eladásokkal könnyíti meg életét? Akkor tudjuk igazán eséllyel szolgálni internetes eladásait, ha illenek Önre a következők:

  • Kis, közepes cége van, saját kézben tartott döntéshozással. 

  • Értékes terméke vagy szolgáltatása van. 

  • Hisz abban, hogy ha valami értékes, akkor van helye a piacon. 

  • Ön (és munkatársai is) keményen dolgozik. 

  • Vállalkozói mentalitású (kockáztat, hosszútávon gondolkodik). 

  • Szereti reklámozni termékét, szogáltatását. 

Ingyenes konzultáció

Még nem döntött? Töltse le mikrokönyvünket, hogyan kommunikáljon ügyfeleivel és tudatalattijukkal ahhoz, hogy garantáltan magasabb bevételhez jusson. A letöltés minden kötelezettségetől mentes!

Letöltöm